Love is in the air....
Hemkommen från en trevlig helg i Malmö, med lite shopping (köpte ett par ursnygga skor), god mat och trevligt sällskap och så var vi ju och designade våra vigselringar...eller mest min eftersom hans inte ska vara så kompicerad. Det var väldigt roligt och
Butler som ska göra våra ringar var så mysig och trevlig.
Som lovat fick jag ett besök på stoff och stil. Underbart, skulle kunna varit där i flera timmar. Jag tycker verkligen att de ska fundera på att öppna upp en butik här i Göteborg så att man slipper åka till malmö varje gång man är sugen på en liten vitaminkick. Det fanns så mycket fint där nu och man vill ju bara ha allt samman. Hade jag varit rik hade jag absolut spenderat alla mina pengar där =).
Jag hade tyvärr inte så mycket tid att titta runt bland tygerna och eftersom jag har en del annat att fixa inför det stundande bröllopet bestämde jag mig för att inte köpa något tyg alls... tråkigt nog.
Men lite garn blev det i alla fall.

Jag har redan börjat på en ny filt... denna ska få vita valar på sig har jag tänkt. Har inte helt klurat ut exakt hur detta ska gå till eller vilken form valarna ska ha men det ger sig...
Ha en fortsatt fin Alla Hjärtans Dag mina vänner
xxxLOVExxx