min fina vägg

min fina vägg

torsdag 17 februari 2011

Bussjobb

Jag och sambon var en snabbvisit i Norge under gårdagen för att tråkigt nog delta på en begravning men i samband med begravningen fick vi också träffa vår norska familj, vilket var trevligt. Jag har en supersvåger  i Oslo som alltid ställer upp och fixar allt möjligt för oss och han fixade så att vi kunde bo på hotell på Gardemon från tis-ons. Förutom trevligt sällskap kom vi snabbt och lätt med vårt plan mot Kristianssand. Han ordnade också så att vi sedan kom med ett tidigare flyg från Kristiansand tillbaka till Oslo, vilket var skönt efter ett intensivt dygn. Från Göteborg till Oslo åkte vi buss och det är inte klokt vad mycket man kan få gjort samtidigt som man förflyttar sig från ett land till ett annat. Så här långt kom jag med valfilten från GBG- Oslo och tillbaka.



Jag drog tyvärr på mig en förkylning under denna lilla resa och dagen idag har jag spenderat på min röda soffa. Så här långt har jag nu hunnit efter en sjukdag  på soffan...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar