min fina vägg

min fina vägg

måndag 14 februari 2011

Happy Valentines day!!!!

Love is in the air....

Hemkommen från en trevlig helg i Malmö, med lite shopping (köpte ett par ursnygga skor), god mat och trevligt sällskap och så var vi ju och designade våra vigselringar...eller mest min eftersom hans inte ska vara så kompicerad. Det var väldigt roligt och Butler som ska göra våra ringar var så mysig och trevlig. 

Som lovat fick jag ett besök på stoff och stil. Underbart, skulle kunna varit där i flera timmar. Jag tycker verkligen att de ska fundera på att öppna upp en butik här i Göteborg så att man slipper åka till malmö varje gång man är sugen på en liten vitaminkick. Det fanns så mycket fint där nu och man vill ju bara ha allt samman. Hade jag varit rik hade jag absolut spenderat alla mina pengar där =). 
Jag hade tyvärr inte så mycket tid att titta runt bland tygerna och eftersom jag har en del annat att fixa inför det stundande bröllopet bestämde jag mig för att inte köpa något tyg alls... tråkigt nog. 
Men lite garn blev  det i alla fall.

 

Jag har redan börjat på en ny filt... denna ska få vita valar på sig har jag tänkt. Har inte helt klurat ut exakt hur detta ska gå till eller vilken form valarna ska ha men det ger sig...



Ha en fortsatt fin Alla Hjärtans Dag mina vänner
               xxxLOVExxx

2 kommentarer:

  1. Vilken fin blogg du har skaffat och vad duktig du är på att virka, sy och pyssla. Den får läggas till på mina favoriter! Det var kul att se er i lördags i Malmö, synd bara att jag inte kunde vara med och käka.

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket kära Caroline... Kul att få vara din favorit =) Jätteroligt att ses i lördags, det får vi göra om snart. Ha det gott så länge!!

    SvaraRadera