min fina vägg

min fina vägg

måndag 7 mars 2011

Wille Val på språng

Dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Jag hade förhoppningen om en riktig slappdag men en härlig film och lite virkning och visst blev dagen slapp men jag har inte riktigt kunnat varva ner. Det känns som jag varit på 1000 ställen här hemma och egentligen inte fått så mycket gjort. Men men... det kan jag nog leva med jag har ju hela den härliga kvällen kvar för nedvarvning och min favorit syssla =)

Jag är nu stolt att kunna visa den färdiga valfilten. Den bidde dock inte så stor som jag först tänkt men vad gör väl det. Den är 57x61 cm och gick ganska snabbt att få klar. Jag tror den passar perfekt till en barnvagn eller så... och jag tror bestämt att den är till salu för 500kr. 


Fortsätt simma, fortsätt simma, simma, simma.....


Virkad i bomulsgarn efter egetdesignat mönster och
jag är redan igång med nästa filt...jag tror att det blir ugglor denna gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar