min fina vägg

min fina vägg

onsdag 16 april 2014

kakkalas

Det är knappt så att jag tror det men vi har fått en liten tjej som faktiskt sover så där mycket som alla sa att bebisar gör så jag har faktiskt hunnit virka lite....

Eftersom vi känner en liten tjej som precis har fyllt 3år och som vi ska besöka under påsken så tyckte jag att det skulle vara roligt att ge henne lite kakor och glassar att leka med under sina kafferep.
Eftersom de är så små saker går det jättefort att färdigställa, vilket är toppen. Jag vet att många av er därute redan virkat sju sorters kakor men jag har aldrig fastnat för det men nu är det faktiskt ganska kul. Mönster på kakor, glassar och annat kul hittar ni på Järbos hemsida




Mönster på glassarna finns gratis att kolla på Järbo.


Just dessa kakorna kommer från candy magazine 2 från Svarta Fåret.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar