min fina vägg

min fina vägg

söndag 28 december 2014

Min bäste vän...


Det är så kul att köra med min lilla pärla. De få gånger jag faktiskt får tid att sätta mig ner med "henne". Hon går oftast som på räls...tänkte först att det var fasligt vad mycket folk klagar på hur svårt det är att trä en overlockmaskin, tyckte inte att det var ett duggsvårt, men nu förstår jag... Det är inte så svårt att trä men det är svårt att få till rätt trådspänning när man har trätt... Phu. Håller tummarna varje gång att inget ska gå snett... Förstår den inte helt ännu men några fina grejer har det blivit...

Enkel mössa till Lykke

Tigerbody med byxor

                         Apbody

Brandbilströja med matchande mössa till Mateo

Kanin tröja till Emilio

Klänning/tunika till Lione

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar