min fina vägg

min fina vägg

onsdag 9 februari 2011

Nu har solen äntligen hittat hit till Göteborg och den värmer och den är härlig. Det finns hopp om en vår... Detta har fått mig att starta med en vårfilt, med alla härliga färger som hör våren till. Jag virkar i det helt underbara garnet muskat från drops. Det är gjort av merserisert Egyptisk bomull vilket gör det glansigt och fint. Jag har virkat African flowers efter ett mönster som jag hittat här.

 Jag tycker att den blir så söt att jag funderar på att behålla den själv och egoistiskt nog inte ge bort den...Men det behövs många många blommor för att få den klar. 
Jag och sambon planerar ett besök till svärföräldrarna i Malmö i helgen och jag har länge drömt om allt roligt jag ska köpa på Stoff och Stil när jag ändå är där. Garn, knappar (är inne i ett knappstim just nu) och tyger. Roligt är vad det kommer att bli...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar