min fina vägg

min fina vägg

måndag 8 augusti 2011

Livet som gift...

Nu har jag äntligen blivit fru Finstad. Vi har nu varit gift i hela 9 dagar...whooohoo.
Bröllopet blev helt fantastiskt och allt som vi någonsin drömt om slog in. Tack alla härliga människor som hjälpte oss att göra dagen och helgen till ett kärt minne för oss.

Men nu när det är över kan haf äntligen dela med mig av alla bröllopspyssel som jag smygigt med och det är inte några vill jag lova så håll i dig.


Till alla småfolk som kom på bröllopet sydde jag små väskor i vaxduk med lite roliga leksaker, pyssel och målargrejor för barnen att sysselsätta sig med under den lååånga middagen.



 Det måste finnas såpbubblor på ett bröllop...


Om ni undrar vad jag har sysslat med under höst och vinter så kommer nu svaret... Jag har virkat bordsplaceringen helt själv. Varje en av våra 121 gäster fick en specialtillverkad och personlig gubbe som berättade var de skulle sitta under middagen. Alla har något speciellt som karaktäriserar just dem...

Brudparet tillsammans med toastmaster-familjerna

 En kock bland gästerna....

En gäst gillar att hoppa fallskärm.... 

Brudpar tillsammans med brudens familj...

Brudparet tillsammans med brudgummens familj...

 Så här såg det ut framåt småtimmarna....gulligt




Jag pärlade skyltar i pärlplatta som man kunde hitta på lite olika ställen under kvällen...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar